مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک

۹ مطلب در شهریور ۱۳۹۴ ثبت شده است

نتیجه تصویری برای ماه مهر شروع دانشگاه

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۱۵
علمی کاربردی شهرداری کاخک

نتیجه تصویری برای دفاع مقدس
آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی،  با صدور پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران، تاکید کردند: دفاع هشت ساله ی ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده ئی از عظمتهای یک ملت، و شهید و شهادت آن نگین درخشانی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر از هر پدیده ی دیگر به چشم میآید.

متن این پیام که همزمان با مراسم غبار روبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهیدان در سراسر کشور از سوی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران در گلزار شهدای بهشت زهرای تهران قرائت شد؛ به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

دفاع هشت ساله ی ملت ایران مجموعه ی در هم تنیده ئی از عظمتها و جلوه های جلال و جمالی است که یک ملت میتواند در نمایشگاه زندگی تاریخی خود به نمایش بگذارد. ولی شهید و شهادت، آن نگین درخشان و خیره کننده ئی است که در این مجموعه ی شگفت آور، برجسته تر و گرانبهاتر از هر پدیده ی دیگر به چشم می‌آید. این برجستگی، محصول فداکاری مخلصانه ی انسانی است که خود و همه ی شئون حیات مادی را در برابر رضای الهی نادیده انگاشته و همه چیز را نثار این راه پر افتخار کرده است.

خانواده های شهیدان؛ پدران، مادران، همسران، فرزندان و دیگر دلبستگان شهید نیز هر یک سهمی از این افتخار و عزت معنوی را بدست آورده‌اند.

سلام خدا و فرشتگان و بندگان صالح بر این برجستگان جوامع بشری باد.

سیّدعلی خامنه ای

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۱ شهریور ۹۴ ، ۰۸:۰۸
علمی کاربردی شهرداری کاخک

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

اِنَّما یَخشَی اللهَ مِن عِبادهِ العُلَماءُ...(فاطر/28)

مقام خشیت الهی مخصوص بندگان دانشمند خداست .

 

هم اکنون که رایحه مهر فرا می­رسد و سال تحصیلی جدید آغاز می­گردد بار دیگر قدوم مدرسان و دانشجویان نظام آموزش مهارتی را در تنها دانشگاه نسل سوم کشور گرامی داشته و به دانشجویان جدیدالورود خیر مقدم عرض می­نمایم.

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که از دل صنعت، کشاورزی، هنر و خدمات اجتماعی بیرون آمده است، و  براساس نیاز روز بازار کار، اقدام به تربیت نیروی ماهر و توانمند می­نماید. این دانشگاه در راستای کسب مهارت دانشجویان و دانش‌بنیان کردن اقتصاد گام برمی­دارد، و هدف آن، تجاری‌سازی علم در جامعه و تبدیل دانش به ثروت می­باشد تا هر فرد ضمن ایفای نقش در تولید ناخالص ملی، در گسترش اشتغال کشور نیز سهم مفید و مؤثر داشته باشد.

اولویت دادن به علم و فنّاوری، پاسخ علمی به نیازهای روز بازار کار، حضور مؤثر در عرصه­های بین­المللی، تکمیل چرخة دانش و مهارت، تحّول نظام آموزش عالی مهارتی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان علمی- مهارتی از جهت­گیری­ها و سیاست­های کلی ما در این دانشگاه است.

امروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و تأکید دولت تدبیر و امید بر کارآفرینی، خوشبختانه مهارت آموزی در کشور از جایگاه ممتازی برخوردار است. برای ما جای بسی افتخار دارد که با حضور دانشجویان مهارت­جو و مدرسان مهارت آموز بتوانیم در تحقق این اهداف گامهای مؤثری برداریم. تا ان­شاءالله در آینده­ای نه چندان دور شاهد تحقق شعار «هر ایرانی یک مهارت» باشیم که خواست واقعی دولت و ملت است.

در خاتمه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های مدرسان، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان نظام آموزش عالی مهارتی کشور، لازم می دانم در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ایثارگری­ها و رشادت­های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس گرامی داشته و از خداوند بزرگ مسألت می­نمایم تا امسال را برای مجموعة دانشگاه کارآفرین، سالی همراه با موفقیت های چشمگیر در عرصه های علم، فنآوری و مهارت آموزی قرار دهد. ان شاء الله

 

محمد اخباری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۱
علمی کاربردی شهرداری کاخک
 بسمه تعالی

با احترام، فرا رسیدن شهادت حضرت امام محمد باقر (ع) را تسلیت عرض می نمائیم.
 
 
 
دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ شهریور ۹۴ ، ۱۲:۱۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

شهادت حضرت امام محمد تقی (ع) جواد الائمه را به تمامی مسلمین تسلیت عرض می نماییم.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

امروز بیست و سوم ماه ذی القعده روز زیارت مخصوص حضرت امام رضا(ع) می باشد.

همه باهم به ساحت مقدس حضرت علی بن موسی الرضا(ع)5 صلوات هدیه کنیم.

قال الرضا علیه السلام : من زارنى على بعد دارى اتیته یوم القیامة فى ثلاث مواطن حتى اخلصه من اهوالها.
اذا تطایرت الکتب یمینا و شمالا، عند الصراط و عندالمیزان .(عیون اخبار الرضا ج2 ، ص 255 - خصال ص 168 )
حضرت رضا علیه السلام فرمود: هر کس مرا در این فاصله دورى که دارم - زیارت کند روز قیامت سه جا به دادش مى رسم و او را از شدت آن سه مورد آسوده مى کنم :
1- هنگامى که نامه هاى اعمال به دست راست یا چپ تحویل داده مى شود.
2- هنگام عبور از صراط
3- هنگام سنجش اعمال

 

صلوات مخصوص امام رضا(ع):

اللهّمَ صَلّ عَلی عَلی بنْ موسَی الرّضا المرتَضی الامامِ التّقی النّقی و حُجَّّتکَ عَلی مَنْ فَوقَ الارْضَ و مَن تَحتَ الثری الصّدّیق الشَّهید صَلَوةَ کثیرَةً تامَةً زاکیَةً مُتَواصِلةً مُتَواتِرَةً مُتَرادِفَه کافْضَلِ ما صَلّیَتَ عَلی اَحَدٍ مِنْ اوْلیائِکَ.

 

 

دفتر هیئات مذهبی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ شهریور ۹۴ ، ۱۵:۴۶
علمی کاربردی شهرداری کاخک

پیرو اطلاعیه مورخ 94/6/7 بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1394 می‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از داوطلبانیکه تا این تاریخ (94/06/14) موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، ترتیبی اتخاذ گردیده تا روز پنجشنبه مورخ 19/06/94 بتوانند نسبت به ثبت‌نام و یا ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند. لذا کلیه متقاضیان ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت‌نام (دفترچه راهنما از طریق سایت سازمان قابل دسترسی است) و در نظر داشتن رشته‌های جدید ذیل و همچنین فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌نام به سایت سازمان سنجش‌ آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت‌نام در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1394 کشور اقدام نمایند. ضمناً داوطلبانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند با توجه به رشته‌محلهای جدید اعلام شده در صورت تمایل می‌توانند با مراجعه به قسمت ویرایش اطلاعات ثبت‌نامی خود را اصلاح نمایند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ شهریور ۹۴ ، ۰۹:۲۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

 بدین وسیله به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت‌نام و شرکت در پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهرماه سال 1394 می‌رساند که ثبت نام برای شرکت در پذیرش مذکور از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org از روز شنبه مورخ 94/6/7 آغاز و در روز شنبه مورخ 94/06/14 پایان می‌پذیرد. لذا کلیه داوطلبان متقاضی ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی به شرح ذیل می‌باشند، می‌توانند در پذیرش مذکور ثبت‌نام و شرکت نمایند.

روش گزینش دانشجو

گزینش دانشجو در هر یک از کدرشته‌ محل‌های تحصیلی براساس معدل کل مندرج در گواهینامه کاردانی، نوع مدرک کاردانی، سهمیه‌های آزاد، شاغل، رزمندگان و ایثارگران، بومی‌ بودن و با توجه به صلاحیت‌های عمومی داوطلبان براساس ضوابط دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی و مصوبات مربوط صورت می‌گیرد. داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مطابق جدول شماره (3) مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام مرتبط با رشته‌های تحصیلی انتخابی باشد در اولویت پذیرش برای آن رشته قرار می‌گیرند. در ضمن ظرفیت باقیمانده در هر کدرشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدارک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می‌یابد. لذا پیشنهاد می‌شود داوطلبان نسبت به انتخاب کدرشته محل‌های مرتبط با رشته تحصیلی مقطع کاردانی خود اقدام نمایند. داوطلبان سهمیه شاغل صرفا در یک زیرگروه آموزشی در رشته مرتبط با شغل آنان پذیرش خواهند شد.

بدیهی است برای هر یک از موارد فوق ارایه مستندات مربوط در زمان ثبت‌نام توسط دانشجو به مرکز آموزشی ضروری می‌باشد.

شرایط ثبت نام:

داوطلب شرکت در این پذیرش باید یکایک اقدامات زیر را به موقع و در مهلت مقرر انجام دهد:

الف) مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org

ب) دریافت دفترچه راهنمای ثبت‌نام از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور

ج) پرداخت هزینه ثبت‌نام به صورت اینترنتی. داوطلبان لازم است به وسیله کارت‌های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن‌ها فعال می‌باشد، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی مذکور و پرداخت مبلغ 200.000 (دویست هزار) ریال به عنوان وجه ثبت‌نام شرکت در پذیرش، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند.

د) آماده نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز برای ثبت‌نام

داوطلب باید پس از مطالعه دفترچه راهنمای پذیرش در این دوره و آشنایی با کلیه شرایط و ضوابط پذیرش، با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی فوق نسبت به ثبت‌نام اقدام نماید. لازم به توضیح است که دفترچه راهنمای پذیرش دوره مهندسی فناوری و دوره کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی مهر‌ماه سال 1394 و همچنین نحوه ورود به پایگاه اطلاع‌رسانی جهت ثبت‌نام و اقدامات لازم برای انجام ثبت‌نام اینترنتی در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرارداده شده است.

تذکرات مهم:

1) مندرجات فرم تقاضانامه باید دقیق و صادقانه تکمیل شود.

2) مسئولیت صحت کلیه مندرجات تکمیل شده فرم تقاضانامه به عهده داوطلب خواهد بود.

3) مندرجات فرم تقاضانامه قابل تغییر نمی‌باشد، بنابراین داوطلب باید در زمان تکمیل اطلاعات تقاضانامه نهایت دقت را به‌کار گیرد.

4) در هر مرحله از پذیرش (ثبت‌نام، پذیرفته‌شدن، حین تحصیل در دانشگاه و ...) مشخص شود داوطلب حقایق را کتمان نموده یا واجد شرایط و ضوابط مندرج در این دفترچه نمی‌باشد، از ادامه تحصیل محروم خواهد شد.

5) داوطلب می‌بایست پس از پایان ثبت‌نام الکترونیکی (اینترنتی) از کلیه صفحات، پرینت تهیه نموده و نزد خود نگهدارد.

دستورالعمل و نحوه تکمیل تقاضانامه ثبت نام اینترنتی:

به داوطلبان توصیه می شود مطابق دستورالعمل مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام، ابتدا فرم پیش نویس تقاضانامه مندرج در دفترچه مذکور را تکمیل نموده و سپس بر اساس فرم پیش نویس با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاعات لازم را بر اساس بندهای برنامه نرم افزاری ثبت نام وارد نمایند.ضمناً راهنمای جامع نحوه تکمیل فرم در برنامه نرم افزاری ثبت نام اینترنتی موجود است و داوطلبان برای کسب اطلاع بیشتر می توانند به این راهنما مراجعه نمایند.ضمناً داوطلبان لازم است در درج اطلاعات ثبت نام دقت نمایند.بدیهی است در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در موارد قید شده در تقاضانامه ثبت نام با مدارک داوطلب در صورت پذیرفته شدن در آزمون قبولی وی (کان لم یکن) تلقی شده و از ادامه تحصیل داوطلب جلوگیری خواهد شد.

نـکات و توصیه‌های‌ مـهم‌:

1) اگر از طریق کافی‌نت اقدام به ثبت‌نام می‌نمایید، تأکید می‌شود که تمامی مراحل ورود اطلاعات ثبت‌نامی را شخصاً انجام دهید و یا بر انجام امور مربوط، در کافی‌نت نظارت مستقیم داشته باشید.

3) با توجه به ورود اطلاعات ثبت‌نامی توسط متصدیان کافی‌نت‌ها، متأسفانه اطلاعات معمولاً با اشتباهاتی در تقاضانامه درج می گردد،که مسئولیت هرگونه خطا در این مورد متوجه شخص داوطلب است و سازمان سنجش آموزش کشور به هیچ وجه امکان اصلاح اشتباهات مذکور را نداشته و هیچگونه عذری پذیرفته نخواهد شد.

4) توصیه‌ می‌شود داوطلبان پس از تکمیل تقاضانامه ، دریافت شماره پرونده 6 رقمی و کدپیگیری 16 رقمی یک نسخه پرینت از تقاضانامه تهیه و نزد خود نگهداری نمایند.

5) هرگونه‌ تغییری‌ از طریق‌ نشریه پیک‌ سنجش‌ (هفته‌نامه خبری‌ و اطلاع‌رسانی‌ سازمان ‌سنجش‌)، سایت سازمان سنجش و در صورت لزوم ‌از طریق رسانه‌های گروهی ‌اعلام ‌خواهد شد.

6) داوطلبان در صورت‌ داشتن سوال می‌توانند آن را از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی (غیرحضوری) سازمان مطرح نموده و یا در ساعات اداری با شماره تلفن‌های: 9-88923595‌-021 با روابط عمومی ‌سازمان‌ سنجش‌ آموزش‌ کشور تماس‌ حاصل‌ نمایند.

 
روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۰ شهریور ۹۴ ، ۱۸:۴۱
علمی کاربردی شهرداری کاخک

تاریخ امتحانات نیمسال سوم 94:

- اخلاق اسلامی(خانم کریمی) 940603

- فارسی، اصول و فنون مذاکره 940607

- تفسیر موضوعی 940608

-مهارت های مسأله یابی ، اصول سرپرستی940610

* کلیه آزمون ها ساعت 16 برگزار می گردد. دانشجویان محترم جهت دریافت کارت ورود به جلسه به پرتال سامانه سجاد قسمت برنامه هفتگی مراجعه نمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۲ شهریور ۹۴ ، ۱۶:۳۴
علمی کاربردی شهرداری کاخک