مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۵ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۷
علمی کاربردی شهرداری کاخک

zfb (3)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۳ مرداد ۹۵ ، ۱۸:۵۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

با سلام و احترام ؛

          با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، با عنایت به دستور اکید ریاست محترم دانشگاه و پیرو رونوشت نامه ارسالی به شماره 35791/94/م مورخ 11/8/1394، در راستای اجرای دوره های جدید مرکز آموزش عالی تربیت مدرس به پیوست شیوه نامه اجرایی دوره آموزشی مهارت های عمومی جهت اقدام و اجرا با رعایت کلیه ضوابط مربوطه ارسال    می گردد.

لذا دوره های مهارت های عمومی تربیت مدرس دانشگاه به شرح زمان و مکان  ذیل برگزار خواهد شد لذا دستور فرمایید مدرسانی که متقاضی شرکت در دوره های مزبور می باشند در فاصله زمانی سه­شنبه مورخ 12/05/95 لغایت روز قبل برگزاری دوره ها با مراجعه به آدرس اینترنتی http://info.uast.ac.ir/tec/ جهت ثبت نام دوره  مهارت های عمومی به نام عمومی خراسان رضوی جهاد دانشگاهی مشهد4 و جهاد دانشگاهی مشهد5 اقدام نمایند. ضمناً شناسه پرداخت فیش واریزی را از طریق آدرس اینترنتی http://payment.uast.ac.ir/tec اخذ و پرینت آن بر روی فیش های خام حق نظارت دانشگاه دریافت نموده و پس از مراجعه به بانک ملی مبلغ مورد نظر را به شماره حساب 2178699003006 نزد شعبه فردوسی کد 137 به نام درآمد اختصاصی دانشگاه جامع علمی-کاربردی واریز نمایند. در پایان یادآوری می شود اطلاع رسانی مناسب در این خصوص به مدرسان مرکز از طریق نصب نامه در تابلو اطلاعات مرکز و همچنین سیستم پیامکی انجام پذیرد. همچنین با توجه به محدودیت افراد شرکت کننده در هر دوره که 50 نفر می باشد اولویت با متقاضیانی می باشد که زود تر ثبت نام نموده اند.

زمان اجرای دوره ها: روز یکشنبه  و سه شنبه مورخ 17/05/95 و 19/05/95 ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر

مکان دوره: خیابان ابن سینا- سه راه ادبیات- خیابان شهید اسدالله زاده- مجتمع دکتر شریعتی -مرکز آموزش علمی-کاربردی جهاد دانشگاهی مشهد

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ مرداد ۹۵ ، ۱۷:۵۹
علمی کاربردی شهرداری کاخک