مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک

۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۵ ثبت شده است

امام جواد(ع) می فرمایند: عزتمندی مؤمن در بی نیازی او از مردم است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۳۰ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۰۹
علمی کاربردی شهرداری کاخک
  • با عنایت به دستور اکید ریاست محترم دانشگاه و پیرو رونوشت نامه ارسالی به شماره 35791/94/م مورخ 11/8/1394، در راستای اجرای دوره های جدید مرکز آموزش عالی تربیت مدرس به پیوست شیوه نامه اجرایی دوره آموزشی مهارت های عمومی جهت اقدام و اجرا با رعایت کلیه ضوابط مربوطه ارسال می گردد. لذا یازدهمین الی سیزدهمین دوره مهارت های عمومی تربیت مدرس دانشگاه به شرح زمان و مکان ذیل برگزار خواهد شد لذا دستور فرمایید مدرسانی که متقاضی شرکت در دوره مزبور می باشند در فاصله زمانی دوشنبه مورخ 23/01/95 لغایت چهارشنبه مورخ 25/01/95 با مراجعه به آدرس اینترنتی http://info.uast.ac.ir/tec/ جهت ثبت نام دوره مهارت های عمومی به نام شهرداری مشهد 2 ، پردیسان 2 و پردیسان 3 اقدام نمایند.ضمناً شناسه پرداخت فیش واریزی را از طریق آدرس اینترنتی http://payment.uast.ac.ir/tec دریافت نمایند و پس از مراجعه به بانک ملی شناسه پرداخت را بر روی فیش واریزی درج نموده و مبلغ مورد نظر را به شماره حساب 2178699003006 نزد شعبه فردوسی کد 137 به نام درآمد اختصاصی دانشگاه جامع علمی-کاربردی واریز نمایند. در پایان یادآوری می شود اطلاع رسانی مناسب در این خصوص به مدرسان مرکز از طریق نصب نامه در تابلو اطلاعات مرکز و همچنین سیستم پیامکی انجام پذیرد. همچنین با توجه به محدودیت افراد شرکت کننده در هر دوره که 50 نفر می باشد اولویت با متقاضیانی می باشد که زود تر ثبت نام نموده اند. زمان اجرای دوره یازدهم و دوازدهم : روز شنبه مورخ 28/01/95 ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر مکان دوره یازدهم و دوازدهم: بزرگراه شهید کلانتری-جنب پارک صدا و سیما-مرکز آموزش علمی-کاربردی هتلداری و جهانگردی پردیسان زمان اجرای دوره سیزدهم : روز یکشنبه مورخ 29/01/95 ساعت 8 صبح الی 18 بعدازظهر مکان دوره سیزدهم: بولوار پیروزی-بولوار دلاوران-تقاطع خیابان حق شناس-مرکز آموزش علمی-کاربردی شهرداری مشهد
    محمد جواد حسین زاده سلجوقی - خراسان رضوی
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۶ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۴۴
علمی کاربردی شهرداری کاخک

خداوند دنیا را سراى‌ امتحان‌ و آزمایش‌ ساخته‌ و آخرت‌ را سراى‌ رسیدگى‌ قرار داده‌ است‌ ، و بلاى‌ دنیا را وسیله‌ ثواب‌ آخرت‌ ، و ثواب‌ آخرت‌ را عوض‌ بلاى‌ دنیا قرار داده‌ است‌.
(تحف‌ العقول‌ ، ص‌ ۵۱۲)

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۳ فروردين ۹۵ ، ۱۸:۰۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

به اطلاع دانشجویان محترم می رساند کلاس های استاد صفری امروز(پنج شنبه 950119) تشکیل نمی شود.جبرانی آن متعاقبا اعلام می شود.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۹ فروردين ۹۵ ، ۱۲:۵۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک

به اطلاع پذیرفتگان دوره کاردانی که در سایت سنجش ثبت نام نموده اند می رساند:

ثبت نام در روزهای

14 فروردین‌ماه لغایت 16 فروردین‌ماه ساعات 15الی19 می باشد خواهشمند است با در دست داشتن مدارک اعلام شده در سایت به آموزش مرکز مراجعه فرمایید.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۲ فروردين ۹۵ ، ۰۸:۳۴
علمی کاربردی شهرداری کاخک