مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک

بِسمِ الله الرَّحمنِ الرَّحیم

اِنَّما یَخشَی اللهَ مِن عِبادهِ العُلَماءُ...(فاطر/28)

مقام خشیت الهی مخصوص بندگان دانشمند خداست .

 

هم اکنون که رایحه مهر فرا می­رسد و سال تحصیلی جدید آغاز می­گردد بار دیگر قدوم مدرسان و دانشجویان نظام آموزش مهارتی را در تنها دانشگاه نسل سوم کشور گرامی داشته و به دانشجویان جدیدالورود خیر مقدم عرض می­نمایم.

دانشگاه جامع علمی کاربردی تنها دانشگاهی است که از دل صنعت، کشاورزی، هنر و خدمات اجتماعی بیرون آمده است، و  براساس نیاز روز بازار کار، اقدام به تربیت نیروی ماهر و توانمند می­نماید. این دانشگاه در راستای کسب مهارت دانشجویان و دانش‌بنیان کردن اقتصاد گام برمی­دارد، و هدف آن، تجاری‌سازی علم در جامعه و تبدیل دانش به ثروت می­باشد تا هر فرد ضمن ایفای نقش در تولید ناخالص ملی، در گسترش اشتغال کشور نیز سهم مفید و مؤثر داشته باشد.

اولویت دادن به علم و فنّاوری، پاسخ علمی به نیازهای روز بازار کار، حضور مؤثر در عرصه­های بین­المللی، تکمیل چرخة دانش و مهارت، تحّول نظام آموزش عالی مهارتی و تبدیل گفتمان علمی به گفتمان علمی- مهارتی از جهت­گیری­ها و سیاست­های کلی ما در این دانشگاه است.

امروز در سایه رهنمودهای مقام معظم رهبری در راستای اقتصاد مقاومتی و تأکید دولت تدبیر و امید بر کارآفرینی، خوشبختانه مهارت آموزی در کشور از جایگاه ممتازی برخوردار است. برای ما جای بسی افتخار دارد که با حضور دانشجویان مهارت­جو و مدرسان مهارت آموز بتوانیم در تحقق این اهداف گامهای مؤثری برداریم. تا ان­شاءالله در آینده­ای نه چندان دور شاهد تحقق شعار «هر ایرانی یک مهارت» باشیم که خواست واقعی دولت و ملت است.

در خاتمه ضمن قدردانی از خدمات و تلاش های مدرسان، پژوهشگران، نخبگان و دانشجویان نظام آموزش عالی مهارتی کشور، لازم می دانم در هفته دفاع مقدس، یاد و خاطره ایثارگری­ها و رشادت­های رزمندگان اسلام را در دوران دفاع مقدس گرامی داشته و از خداوند بزرگ مسألت می­نمایم تا امسال را برای مجموعة دانشگاه کارآفرین، سالی همراه با موفقیت های چشمگیر در عرصه های علم، فنآوری و مهارت آموزی قرار دهد. ان شاء الله

 

محمد اخباری

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۶/۳۰
علمی کاربردی شهرداری کاخک