مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک


به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، دکتر علایی نوین معاون سنجش، خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه جامع علمی - کاربردی اظهار داشت:

اسامی پذیرفته‌شدگان نهایی کدرشته محل‌های متمرکز و همچنین اسامی معرفی‌شدگان چند برابر ظرفیت کدرشته محل‌های نیمه‌متمرکز پذیرش دوره کاردانی فنی و دوره کاردانی حرفه‌ای بهمن‌ماه سال 1394 (ناپیوسته) دانشگاه جامع علمی - کاربردی در 350 رشته، 4633 کدرشته محل، 849 مرکز آموزش علمی - کاربردی، 31 استان و 212 شهر در سراسر کشور اعلام شد و داوطلبان می‌توانند نتایج خود را از طریق پرتال دانشگاه جامع علمی کاربردی مشاهده نمایند.

در ضمن رعایت نکات زیر برای پذیرفته‌شدگان الزامی می‌باشد:

الف) براساس ضوابط مربوط به گزینش متمرکز هر یک از رشته‌های تحصیلی گروه‌های آموزشی دوره‌های مذکور از بین داوطلبانی که حدنصاب لازم را احراز کرده‌اند، براساس اولویت کدرشته محل‌های انتخابی و ظرفیت‌های تخصیص داده شده به هر سهمیه، گزینش انجام و اسامی پذیرفته‌شدگان در هر کدرشته محل استخراج گردیده است.

پذیرفته‌شدگان دوره‌های مذکور لازم است در یکی از روزهای 14 فروردین‌ماه لغایت 16 فروردین‌ماه سال 1395 با در دست داشتن مدارک مندرج در بند "ج" و با توجه به کدرشته محل قبولی به نشانی تعیین شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذیرش دوره‌های مذکور مراجعه نمایند.

ب) براساس ضوابط مربوط به گزینش رشته‌های نیمه‌متمرکز برای رشته‌هایی که نیاز به اقداماتی نظیر مصاحبه و یا آزمون عملی دارند، لازم است برای شرکت در مراحل مذکور در یکی از روزهای 14 فروردین‌ماه لغایت 16 فروردین‌ماه سال 1395 با در دست داشتن مدارک مورد نیاز که در بند "ج" درج گردیده است به مرکز آموزشی ذیربط به نشانی تعیین شده در جدول شماره (4) دفترچه راهنمای پذیرش مراجعه نمایند. بدیهی است عدم مراجعه داوطلبان در روزهای تعیین شده برای انجام مراحل نهایی گزینش به منزله انصراف قطعی از پذیرش در رشته ذیربط تلقی خواهد شد.

ج) مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس همانند پرسنلی پشت سفید تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.

2- یک برگ تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.

3- یک برگ تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4- اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

5- اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.

6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.

7- گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای پذیرفته‌شدگان شاغل)

8- مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان را با توجه به بند 3-2 مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 3 و 4 دفترچه راهنمای پذیرش مذکور مشخص نماید (برای برادران).

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۱۲/۲۵
علمی کاربردی شهرداری کاخک