مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری کاخک

به گزارش روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی در این بیانیه آمده است:

16 آذر روز مقاومت تاریخی و روز دانشجو، نماد روحیه خروشان جنبش دانشجویی و تجلی بصیرت و مظهر ایثار و استقلال و آزادی است. رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)

آرمان استکبار ستیزی و نفی ظلم همواره به عنوان یکی از بزرگترین درس های مکتب عاشورا برای جوانان ایران اسلامی سرمشق و الگو بوده است. شصت و دو سال پیش در چنین روزی، دانشگاه سنگر دانشجو شد و خونپاک دانشجویان که در مقابل شیطان بزرگ سر خم نکردند گواهی سند آزادگی و حق طلبی جوانان ایران گردید.

امروزه نیز دانشگاهیان کشور که فرزندانی چون احمدی روشن، شهریاری، تهرانی مقدم و دیگر شهدای برومند را تقدیم آستان الهی کرده است، با بهره جستن از میراث تاریخی، علمی و تجربه گران قدر انقلاب اسلامی، مسیر حرکت خود را در راستای شکل گیری تمدن نوین اسلامی که همان جامعه آرمانی اسلام است، انتخاب و نقش آفرینی کرده و خواهند نمود. لذا در جهت مقابله با این حرکت انقلابی دشمنان نظام و میهن اسلامی، دانشگاه و دانشجو را آماج بزرگترین توطئه ها قرار داده و ضمن وحشت از بالابردن پرچم علم و پر رنگ کردن شعارهای انقلابی در دانشگاهها، برای مقابله با این حرکت برنامه ریزی‌ها و هزینه‌های سنگینی می‌کنند.

دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز با تربیت دانشجویان کارآفرینِ مومن، متخلق، انقلابی، معتقد به آرمان‌ها، دوستدار نظام اسلامی و دارای بصیرت دینی و سیاسی- که تقدیم شهدای مدافع حرم نیز گواه این ادعاست- حرکت همه جانبة خود را در بخش‌های مختلف بویژه در حوزه اقتصاد مقاومتی با سرعت روزافزونتری ادامه می دهد و با بینش عمیق از شرایط حساس کنونی منطقه و درک لزوم وحدت و بصیرت و همدلی و هم‌زبانی در سایه سار ولایت، و درایت دولت تدبیر و امید گفتمان علمی- مهارتی را تؤام با اخلاق و معنویت گفتمان غالب دانشگاه نموده و در مسیر سرعت پیشرفت کشور تمامی تلاش خود را بکار گرفته تا به آفاق شناخته نشده عرصه های علم و فناوری دست یابد.

اینجانب نیز ضمن عرض تبریک روز دانشجو به عموم دانشجویان کشور بویژه دانشجویان مهارت­آفرین دانشگاه جامع علمی کاربردی، آرزوی توفیق هر چه بیشتر شما عزیزان را از درگاه باریتعالی خواستارم و امیدوارم با همت و تلاشی مضاعف در جهت پیشرفت همه جانبه و تداوم عزت و اقتدار ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشید.

محمد اخباری

رئیس دانشگاه جامع علمی­ کاربردی


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۴/۰۹/۱۷
علمی کاربردی شهرداری کاخک